Nattning

Hej bloggen!

Nu har jag träffat en läkare angående min nedstämdhet. Men jäklar vad svårt det var att få en tid.

Min partner pratade idag om att skaffa sovrutiner/nattningsrutiner för vår 6 månaders bebis. Detta eftersom bebisen somnar olika fort, ibland genom att bli buren, ibland bara läggas ner, ibland ammad. Min partner tycker vi ska välja ETT sätt. Men jag tycker det är lite tidigt att jobba in en rutin. Kanske lite väl optimistiskt också? Att en metod ska funka var kväll? Vi får se hur vi gör…

Kommentera

